1.02.2011

czarna dziura obecności czyli kiedy mnie nie było zajmowałam się oczywiście fotografią:)

W dniach 26-27 w Sosnowiecki Centrum Sztuki odbyły się II dni fotografii. Miałam przyjemność obejrzeć wystawę " Chasydzi - Fotografia Reportażowa" autorstwa Dariusza Kindlera. Zapamiętałam w sumie trzy zdjęcia z tak rozległej wystawy, niestety nie mam możliwości zaprezentowania ich.
Podczas owych Dni wysłuchałam dyskusji pt; " Fotografia?" i obejrzałam zaprezentowane przez znawców fotografii i fotografików Panów prof. Waldemara Jamę, Stanisława Michalskiego, dr Janusza Michalskiego zdjęcia bądź grafiki. 27.01. wzięłam udział w konsultacjach fotograficznych prowadzonych przez Panią Prezes ZPAF Katarzynę Łata-Wrona i Pana Prezesa okręgu górskiego Zbigniewa Podsiadło, którym dziekuję za opinie:)
W piątek prezentowałyśmy z Eną i Dahlią "Balladę o Morderstwie" w Domu Kultury " Kazimierz". Przed projekcją filmu mieliśmy przyjemność wysłuchać wykładu Pana Zbigniewa Podsiadło pt; " Film i fotografia" gdzie Pan Zbigniew przybliżył nam postaci związane z filmem i fotografią z terenów Sosnowca, które osiągnęły światową pozycję w filmie. Organizacyjna strona dk pozostawia wiele do życzenia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz