29.08.2011

zapraszam na wernisaż


2 komentarze:

  1. Miałem zaszczyt uczestniczyć w wydarzeniach wernisażu wystawy Anny Andrzejewskiej.
    Przekonałem się, że warto było znosić trudy podróży na kolejowych szlakach PKP,by chociaż przez 33 minuty pobyć w przestrzeni Galerii "Negatyw", którą ekspozycja "HUMANTRIA" oficjalnie otworzyła.
    Kolejny raz przekonałem się także, że dla mnie najbardziej istotne w tego typu wydarzeniach,
    są relacje, które powstają w trójkącie -autor-dzieło-odbiorca-.
    Zobaczyłem, że to, co powstaje dzięki wartości ideogramów - fotografii obrazujących świat
    obleczony w światło witrażu duszy Artysty, tworzy pozytywne pole oddziaływania,
    poruszające, pobudzające, energetyzujące, sprawiające, że strumień świadomości zaczyna wartko płynąć.
    Będę musiał wzmocnić jego brzegi, by most pomiędzy światami - moje życie - przyjęło ten impuls : )
    Dziękuję za to! - Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też Ci dziękuję:)chociaż, myślałam, że zostaniesz do 11.00, hah...były jeszcze tańce!pozdrawiam Cię, A.

    OdpowiedzUsuń